½

Jag är oftast så att jag blir sur för grejer, och säger som jag känner utan att tänka och ibland kan det bli väldigt fel. Jag gör ofta fel! utan att jag kanske vill och menar att vara dum så är jag väldigt duktig på det. Jag har gjort saker som jag inte skulle kunna stå för, och det skämms jag väldigt mycket över! att jag inte skulle kunna stå för det alltså! för det är viktigt . Man kan göra hur jävliga saker som helst bara man känner att man kan stå för dom! då är det ändå okej på något sätt. Jag vet inte om jag är en dålig person som resonerar som jag gör, eller egentligen så är jag väl det. Det är en chansning från min sida. hela den här grejen. sen så vet jag ju att jag inte bäddat som jag borde, så om jag måste ligga där så förtjänar jag det. 
 
Men nu kom jag ifrån ämnet. Att jag ibland kan förhasta mig och säga saker som bara liksom sprutar ur munnen. Förlåt för det, och förlåt för att jag kan vara så orättvis. Ska försöka att säga som jag känner istället för att vara sur då jag egentligen är ledsen. fan att sånt här ska vara så svårt. känner lite no doubt - dont speak över hela den här grejen. Men det är väl inget som kan göras, livet förändras ju faktiskt. Både till det bättre och till det sämre. Men det känns ju inte så bra, även om man vill att saker bara ska lösa sig så kommer det alltid nya saker att oroa sig och må dåligt över.


I'm so tired but I can't sleep
Standin' on the edge of something much too deep
It's funny how we feel so much but we cannot say a word
We are screaming inside, but we can't be heard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0