vaknade just

Sov inte många timmar inatt!! först bar det av till ett spökhus och jag var så himla skraj hela tiden, såg dessutom en spökvarg.. eller så var det bara en skugga... Efter det köpte vi en korv på macken och såg boogieman 2 som var sjukt äcklig, efter det var jag lite som ett psykfall.. väldigt rädd och paranoid. Jag brukar ju vanligtvis vara rädd bara av att  släcka lampan då jag ska gå och lägga mig och få för mig att hon i the ring sitter i min garderob.. nu var det verkligen jobbigt. Men sen kom min lilla prins och räddade mig! hehe :)

Sen idag så hade vi skitdskytte på gympan, världens jobbigaste grej. trodde jag hade fått astma eller nått, som tur var slutade vi 12 och jag somnade i soffan så fort jag kom hem. Nu sitter jag bara och väntar på maten!! det luktar gott... Ikväll är en fin film! A lot like love. den ska jag inte missa. och imorgon ses vi mina vänner!! YEY

image121
pusss

HA EN TREVLIG KVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0