ingen bra dag

Det började med att världens pinsammaste grej hände som jag inte enns skulle skriva ner för pengar. sen har det som flytit på i samma stil.. eller kanske inte lika illa men i stort sett. Mår riktigt illa också, det var plättar med grädde idag och det slog slint i min mage.. har nästan inte kunnat äta sen dess. Nu sitter jag med äckel engelskan, fattar inte hur vi ska kunna få ihop det här till imorgon! sen har jag ju en massa annat som jag egentligen måste göra men jag funkar inte längre, jag sitter bara och mår dåligt över allt jag måste få gjort men samtidigt kan jag inte få någon ordning och göra alla dessa grejer! jag vill kräkas. eller flytta till goa.

inget känns speciellt bra just nu, hur man än vrider och vänder på det. skulle kännas så bra att bara få ta en paus, och andas. märkte det på yogan igår, vi hade en 15 minuter lång andningsövning som gick ut på att få en långsam och djup andning. men jag kunde bara sitta och stampa med fötterna mot golvet och hyperventlera. verkligen inte bra. och dom två orden sammarfattar ganska bra hur det känns just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0