du har det inte lätt

Jag vet att det är enklast att skylla på någon annan, jag gör det för det mesta. Men just nu skulle du nog vinna på att se detta från mitt håll också. Vi är ganska lika du och jag, på både gott och ont. Det som är bevisat och har varit det hur länge som helst är att det aldrig skulle funka mellan oss en längre tid, inte att jag är cpskadad och störd i huvet. (Inte mer än vad du är) Tänker inte hålla på och skriva om hur äcklad jag blir av dig och hur mycket jag önskar att jag aldrig träffat dig, för det gör jag inte. Om det får dig att känna dig bättre så lär man sig av sina misstag, jag är ett STORT misstag, alltså måste du ju ha lärt dig en hel del.
Vi är nog bättre utan varandra.
det var allt.

Kommentarer
Postat av: som ett skämt

"haaaa haaaaa, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"

2008-02-13 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0