bajskorv

sitter här och är jätteledsen... försöker egentligen plugga men det går inte bra alls. verkligen inte bra. känns skit att jag kommer missa två skitbra program på tv idag... men det känns mer skit att jag kommer skita i att plugga och se dom istället mest troligt....  sen håller jag på att bli kokko i huvet av att msn inte funkar!?!?! allt kommer verkligen på en gång. sen så har jag svårt att sova varje kväll för den där jävla boogieman3 som var så äcklig och störd, fattar inte varför man gör sånna filmen? och fattar ännu mindre varför jag ser sånt som jagvet att jag kommer bli rädd för senare... och imorgon har vi friluftsdag. nog för att det kommer bli en matte pluggar dag men ändå. haha jag har märkt lite grann att det enda jag kan tänka på nuförtiden är matte, jag tänker inte på något annat.. haha det är lite kul. och skönt att hjärnan censurerar bort så man inte har så mycket i tankarna
fan också....
nu är det vänner
måste se det
sen gossipgirl
sen gynning.. men det kan jag kanske skippa.. tycker hon har blivit så himla gnällig... men jag kommer nog se det ändå. kul för mig, men inte så kul för min stackars hjärna som kommer måsta trycka in alla mattetal dubbelt så snabbt imorgon..
haha jag skrev exakt som jag tänker i hjärnan nu^ så nu fick ni se hur det går till där uppe.. hehe 
vänner väntar..
tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0