söndag

känner mig som 70 år äldre än vad jag är.
Idag jobbade jag 7-17 och det kan ju ha bidragit lite, sen var jag på ikea igår och det tog lite kraft det med. har stigit upp 6 hela helgen och det har satt sina spår.. Men det har varit kul i alla fall:) hittade massa fina grejer på ikea och en söt grej till mamma på en affär där brevid. Nu har jag varit i findland också! Det enda som var riktigt dåligt var att den 6 december tydligen är finlands nationaldag, och då hade alko stängt. Allt annat var öppet. En till kul grej var att då jag stod vid kassan helt slut och räknade ihop vad mina grejer skulle kosta och hade tappat bort elinda och hennes mamma så hoppar eve och stina fram bakom en hylla!! jätteoväntat, fattade ingenting. Men kul var det i alla fall!

Missade britneydokumentären som jag skulle se igår... hade verkligen längtat men jag orkade inte vara vaken. Nu håller jag på att somna så jag missar andra avenyn, men ska kämpa! Gud va tråkig jag har blivit förretsen!?!? jobbar och far på ikea och köper hylllor och somnar klockan 10 på en lördag.  Det kan ju va kul att det är så en helg, men 4? för det är hur min senaste månad sett ut...

Även om den här veckan har varit jävulsveckan2 så har det ändå funnits fina stunder, har sett TWILIGHT med elinda och petra som var världens bästa film!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur bra som helst, gick som i en dimma efter den! och godishuset i haparanda var ganska bra det med! fast hur mcyket godisar som helst, och tilll och med nya varianter på¨mina favogodisar!!  mums. Hittade den perfekt balklänningen också! smaragdgrön och stilren, helt underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0