snor

blev tvärsjuk helt plötsligt! har nysit (nyst?) ungefär sjuhundra gånger idag, näsan är alldeles röd av allt snorande och snart kommer väl hostan också? det är något som jag alltid kan lita på, hostis. Ignet smakar gott nu heller, lussebullar och mandariner och skumomtar! allt sakar likadant. Men nu ska jag inte vara sån. det har varit en kul helg måste jag säga! fredagen var mysig, var hosa sara och drack vin före balzac, och hon har så himla mysigt julpyntat! blev på så bra humör. Ballis vad som det brukar vara, samma folk och samma stämning, men nu var dte ett tag sen jag var där så det avr sätt så roligt! Efter det tvingade forre iväg mig till frasses och så käkade vi miniskorv upp hos emil. Jäkligt gott, synd bara att jag blev avstulen halva.. 
nu fick jag en snorflod i håret som jag nyss tvättat...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0