sämst

hatar livet just nu.
först och främst för franskan. har kämpat i ett halvår 5 timmar i veckan och ändå ska jävel anna britta eller vad hon nu heter vara så jävla dum och orättvis. Sen för att jag glömt bort att centerpartiet fanns.. på samhällsperovet, nog för att det är lite fjanitgt för i övrigt ganska bra men ändå. Sen för att kitty har hiv och greger är bög. har inte sett andra avenyn än men tydligen så kommer det komma fram i dom här avsnitten.. sen har jag en finne i pannan som inte vill fara bort så jag måste ha mössa hela veckan. och för att det är så jäkla kallt ute. och för att julien är kär i leila. OCH JAG BLIR SÅ JÄVLA LESS IBLAND. kan du inte göra något för min skull någon gång??? är det så jävla mycket begärt egentligen? jag fattar inte! Sen hatar jag alla äckelungar som står och röker vid ingångarna till skolan så man måste må mer illa för att ha franska då man ser dom stå där och vara fula och töntiga och lukta skit. vill kasta en snöboll i ansiktet på dom.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

ska gå och grina eller kräkas eller nåttt. hej då

Kommentarer
Postat av: weeeee

FAN VAD DU KLAGAR! det gick ju strålande med franskan nu behöver du aldrig mer sätta din fot i samma rum som henne.



Återigen / åter igen

GRATTTTTIIIIIIISSSSSSS :D

2008-12-11 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0