alle

förra gången hade vi ju lite otur och kom dit just på finlands nationaldag, ganska jobbigt. MEn nu fixade det sig i alla fall.. här är lite crazy pix=)
 



sa till forre på skarpen då hon höll på att göra en darin.....





litet tag efter det här så såg vi en brinnande bil, väldigt läskigt..



är så jävla sur förresten. har ju köpt en dator för ett tag sen, nu så skulle jag i alla fall peta bort en grej från skärmen som man brukar göra då nått fastnat där inte superhårtpet utan bara vanligt, då blir en en stor äcklig regnbågsfärgad spricka på halva skärmen!!!!!!!!!! blir så jävla arg och nu håller pappa på och stressar upp mig för han har borta försäkrigspapprerna...

Imorgon blir i alla fall kul=) ska fara och äta hos forre och det kommer bli så smaskigt. Var smart och köpte gymkort och var i finland innan jag hittat en nyårsklänning så jag ska låna en från forssen.. blir nog bra ändå får jag hoppas! tänk, ett år har redan gått och om några månader går vi ut skolan!! det känns så sjukt.. som att någon spolat bort tiden.
jaja, nu ska jag slänga min skitdator och smeta på en ansiktsmask!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0