pokemon

Idag köpte jag en ny foundation, det kanske inte låter så himla speciellt men det var det på något vis. Längesen jag köpte något sådär genomtänkt och planerat.. tänkte på det hel dagen igår och halva idag, sen slog jag till!
SOMMAR snart, inte länge kvar nu och jag känner det i hela kroppen.. vill bara att alla knoppar på träden ska börja visa sig.. Det är så sjukt att vi faktiskt bor här, där större delan av året gör en så sjukt deprimerad med all kyla och mörker, det är nu man börjar leva igen!!! och valle snart, om nån dag. Allt är så jäkla oplanerat, men det kommer ju bli kul som alltid. nu dör jag snart av hunger, det var nära där ett tag då jag såg att dom lagade hummer på tv men nu klarar jag det inte längre..
är så himla sugen på lax
LAX LAX LAX vill äta det nu.. men vi ska äta bacon, som också är gott förstås...

Like a shooting star, you shine brightest of them all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0