kittygirl

Världens härligaste dag, det känns mer och mer som sommar nu! Gick till atorp och lyssnade på fina dikter, alla var himla duktiga, sen har vi ätit mjukisglass och så träffade jag sötizzzzzrebban. Fixade den där himla ps bilden imorrse också, den blev ganska så gullig och så har vi börjat med våran balderfilm som kommer bli väldigt fin. haha så överdrivet glad jag är idag...
Imorgon är det en efterlängtad fredag! den bästa på länge tror jag faktiskt!!!
Ska ringa samara snart,och ta en promme med eve och ross!! skithärlig dag. det går verkligen inte att vara sur, inte för att jag försökt men jag kan tänka mig att det kan vara lite svårt. Nöter världens bästa låt just nu, en som malin skickat för 100år sen men jag hittade den inte förrän nu!

A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven

 
goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0