jag blir så less

Just nu har jag inte så himla mycket röst kvar, låter skitful ibland då jag försöker prata. Antingen låter jag som en liten målbrottskille eller så säger jag en mening men halva hörs inte för ljudet försvinner efter ett tag.  Men det har varit en väldigt fin helg!! På fredagen mös jag med olivia och stina. Sen på lördagen var jag på stan och waynes med forre and malin. Sen var det ganska så trevligt hos sara också, såg super bästa borat och någon äcklig skräckis som var världens konstigaste!
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka iväg till sara eller inte? fick mig nästan inte en blund sömn igår och kom upp rätt tid imorrse också viket jag inte riktigt hade räknat med så jag känner mig rätt så slut. Men glad också förresten, solen skiner och det är ändå varmt. inte långt kvar till sommaren nu heller!! det är svårt att vara sur i det här vädret helt enkelt, även om det är ganska nära just nu. Förresten har jag suttit och spelat pokemon på gameboy ända sen jag kom från skolan! det är faktiskt sjukt roligt... har fastnat nu, klarade just första fågelbossen eller vad man nu ska kalla det och jag har fångat två nya pokemons hihi

ska gå nu tror jag, känder så lockande med en promenad! kraaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0