why make it strong to brake it once again

Gårdagen är inte värd att nämnas. Det var rätt så tråkigt med små små ljusglimtar.
Vill bara säga att jag önskar att jag kunde göra något. Vad som helst.

Sitter och tänker på framtiden. Mest på alla ställen jag vill se och på allt jag vill hinna göra! Sen tänker jag lite på skolan. Pappa tjatar om att jag borde göra mer läxor. Jag har aldrig sett saker på det sättet, att om man vill bli någonting så måste man anstränga sig. Jag har tänkt att jag inte kommer vilja bli något som kräver att jag ska måste kunna matten, fysiken och allt det där andra. Men han kanske har rätt? Tänk om jag sitter där om 20 år, helt tom i huvudet och olycklig och önskar att jag hade lyckats förstå den där fysikformeln.
Ibland blir jag såhär.. Det varar inte så länge som jag önskar att det skulle, för så kanske jag hade varit en duktigare och bättre person, motivationen bara förvinner.

Ska till farmor på ett tag. Sen måste jag göra tre bildläxor och egentligen träna på engelskan som jag glömde ta med mig hem.
HEJDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0