små vita ljus, bara stjärnor mellan träden

image74


Jag sitter och lyssnar på jättegamla låtar och får jättegamla minnen.. Det är riktigt blandat och skithärligt !!!! Sen kollar jag på bilder Elinda har på sin datorn, bland annat fcs alla utvikare, ganska intressant detdär. Elinda storstädar, trots magen! som kan vara gravid eller bara väldigt uppsvälld. Sen ska vi göra någon sorts kycklingsallad, kommer nog smaka ganska bra tror jag. Party imorgon hääär och lördag blir det att fira zandra. senså är det den sjunde imorgon också! om jag skulle råka glömma så äre 2söta månader med min lilla jens!
OCH jag får inte glömma att jag firar tre veckor idag!!!! kan lika gärna bli 3 till för min del, jag känner inget behov överhuvudtaget, sånt där är ju väldigt överskattat och allt vad det heter.
sen ska vi kanske se nån gullig film, big daddy är förresten jäkligt bra.
och idol ikväll från skellefteå!!! KYSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0