har du skrivit massa konstiga namn till joruns msn-kompisar?

Jorun hade glömt att lägga ut nyckeln när hon for hemmifrån idag. Jag var tvungen att sitta och vänta tills pappa kom och öppnade dörren eftersom jag inte äger en egen husnyckel. Då jag äntligen kom in var jag så jävla förbannad. Till min stora gläjde så var den lilla stackaren inne på msn, förhoppningsvis skämde jag ut henne en hel del.. tillslut ringde hon och sa till mig, sedan skvallrade hon för pappa! Han sa att jag genast skulle logga ut och skrattade lite, sedan fick jag en munk. Happy ending för alla tycker jag.
Nu ska jag se Bridget jones och dricka lite mjölk, vi får se hur detta slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0