drömhus

Nu är jag hemma ett tag. Bor ju som sagt hos elinda i veckan! Det går riktigt fint, förutom att det stökats till en aning. Ikväll ska vi äta mackor och se idol=) det blir en fin kväll
Är ganska speedad av två stora koppar kaffe från waynes så det är riktigt svårt att skriva. Som att jag är full fast tvärtom. Tänkte överaska mamma med att komma och äta middag idag, elinda jobbar och det är lite drygt att sitta där själv. Det känns jättekonstigt, som att jag flyttat hemifrån påriktigt ungefär. Förresten stannade vi hemma igår och skrev min CV och ringde och sökte ett ordentligt jobb till mig. Det gick faktiskt ganska bra, jag vill inte säga något, men jag tror detdär kommer fixa sig. YEY. Senså pratade vi om våra framtida utlandsplaner på det där långa hålet idag, det blir att upptäcka europa efter gymnasiet. Riktigt spännande.
tänkte gå och kolla om jag ska ta med mig några andra kläder eller nått och kanske göra bildläxan
Livet är rätt så härligt. KYSSSSSS

JENS+JONNA=SANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0