blomman

Sitter och har lite feber. Det var längesen sist. Jag skev här alltså, men feber också! kommer inte ihåg senast jag var sjuk på riktigt. Kallsvettas och håller på att planera kvällen, ska iaf äta pizza på vikting och eventuellt följa med malin och forre då som ska träffa sina loverboys på deras klassfest. Kanske blir roligt, eller nåttt.

Igår såg jag film med malin jessica forre marcus erik och peter. Det var jätteroligt! har glömt bort hur mycket jag tycker om dom allihopa. Skrattade och allt det där. SKitmysigt. Sen fick jag skjurre av papi till Jens. Skakade och kände mig som en febrig isbit. MEN vad gör det:D? nu är jag iaf happyhappy happy och inget kan förstöra det! KYSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0