waynes

Jag vaknar alltid tidigt på helgerna. På något sätt lyckas jag glömma att det är lördag och tror att jag försovit mig jättemycket och får panik, sen fattar jag att det är helg, då har jag redan piggnat till lite och kan lika görna stiga upp för det går inte att somna om. Idag var alltså en sån dag. Har försökt roa mig med det mesta, men det är bara skit på tv och datorn är ju helt puckad, så jag körde lite yoga. Nu känner jag mig som en piggelin!
Ska på waynes med malin och forre idag! Det ska bli mysigt, jag älskar att sitta där! Har lyckats få tag på lite pengar nu också så det blir nog fika för hela slanten!

om det är så du vill ha det så fine!!!
ikväll ska vi festa!!!(?)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0