jaha

Jag är så himla nervös. Jag vet inte enns vad jag ska skriva, för det känns olika för varje sekund som går. Dessutom har jag har en dålig vana att börja prata utan att jag tänkt efter före, därför finns det stor chans att jag sabbar allt dethär. och det är det sista jag vill. JÄVLA SKIT. har suttit och tänkt hela dagen, för det är jävligt viktigt vad jag säger, och kanske mest hur jag säger det! Ibland kan jag vara så jävla klantig och kasta ur mig världens sjukaste grejer som jag kanske inte enns menar, och ibland så kommer varje ord ut precis som jag vill. Hoppas bara att det är en sån dag idag. Har nyss ätit en snabblagad middag och ska snart fara och träna...
Haha det ger inte enns något att jag försöker byta ämne för jag kan inte tänka på något annat.
Jag vet vad forre tycker, hon är så himla förnuftig och har alltid så äckligt rätt. Men jag kan inte lyssna på det, hur mycket jag än vill. JÄVLA SKIT, nu ska jag se på simpsons, fast jag redan sett dethär avsnittet.. igår.

men så synd för dig i sånna fall. nu blir jag bara irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0