is

Igen vill enns veta hur arg jag varit. Jag aldrig i hela mitt liv varit så arg. Kanske så ledsen och besviken! det måste jag ha varit! men aldrig så arg!!!!!!!!! Jag blev lite rädd för mig själv för att jag var så arg.
Men nu håller det på att avta, och det blir jag lite rädd för det med. För hur ska jag känna nu? Hur är det meningen att jag ska känna? Har jag enns rätt att vara arg?
Jaha, skitsamma nu är jag ju det iaf så det finns väl inte så mycket att göra.
ni kan brinna

Engelskaprov idag och jag har inte fått in någonting i hjärnan. Är äckligt trött och det är mörkt och kallt. Försöker hitta någon annan låt att nöta än kom änglar som förövrigt måste vara världens finaste låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0