godkväll

Har varit hos malin ikväll, myst med en romantisk komedi och glass! Men när malin och forre satt och stönade åt killen i filmen (som förövrigt måste vara universums fräschaste kille) så satt jag bara och tänkte på dig. om du var ledsen, om du var glad, vad du tänkte på, vad du gjorde, hur du kände.
Men jag vågar inte ringa. jag vet att det är det enklaste i världen. Jag är bara rädd för att allt jag vill säga ska låta dumt, för det blir ofta så för mig. Jag säger fula saker. Eller att det ska kännas anträngt och jag ska ångra att jag ringt. Fast det vore ju konstigt, för det känns aldrig dumt att prata med dig. Jag blir så ledsen av att veta att du är ledsen..

BILLY JOEL - VIENNA

Nu ska jag gå och lägga mig!
och imorgon öppnar jag förhoppningsvis matteboken! kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0