död

En kall dag. Har just ätit scones och te, det var rätt så gott, men JAG MÅR ILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och ju mer jag tänker på det desto intensivare känns det!!! jag hatar att jag gör det för nu kommer det inte smaka lika gott med pizza och allt annat som vi köpt ! det är fett/socker för 800tusen kronor minst. nu känns det som jag kastat allt i sjön eftersom jag inte kommer njuta av det, bara pressa, eller egentligen som att elinda kastat dom i sjön för det var hon som betalade. men ändå.
Det blir en lugn helg. En lugn och tråkig helg förmodligen, för lovet närmar sig och med det alla äckliga cpprov. Orkar inte enns täka på det mer, det tar för stor plats i hjärnan. Ska lägga mig på soffan och se en film eller nått, kände mig sugen på det.
Nästa helg så ses vi förhoppningsvis. godnatt

Too bad but it's the life you lead
you're so ahead of yourself that you forgot what you need
Though you can see when you're wrong, you know
You can't always see when you're right. you're right

You've got your passion, you've got your pride
but don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

   
....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0