blött

Jag måste ju verkligen tycka om dig. För nu när jag satt och funderade så tänkte jag att jag hellre vill att du är glad än att jag är det, att jag hellre skulle vilja vara ledsen än att du skulle vara det. Och jag brukar aldrig tränka så, det är mer så att jag vill att andra ska vara ledsna då jag är glad för då känner jag mig gladare. Haha, eller kankse inte så, men ungeför iaf. Idag ska jag ringa. Det ska jag. Efter jag gjort cpmatten och lite av engelskan!
Fösta snön igår också! jag såg den inte eller så, då jag kom ut var det regn! Men jag såg den ligga på marken och långsamt försvinna med dropparna. Fick lite julkänslor faktiskt..
Ska gå och se Mrs Doubtfire nu! Senaste jag såg den var i arjeplog, haha nu kom det upp lite minnen.
pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0