SUPUPUPUPPPPPPPPRICE

Sitter och dricker te, jäkligt gott. det smakar som att man redan hett ner honung i det men det har jag inte enns gjort denna gång! hi hi Igår var jag eve och sara i umeå, fyndade så sinnessjukt mycket snygga grejer! nöjdast blev jag över en bh som är så äckligt snygg, jag måste spegla mig hela tiden!!!!!!!! nästan. sen drog vi till arvid, det kanman väl bäst beskriva som en ren katastrof. det hände rätt så mycket. bäst hade det kanske varit om jag stannat hemma. men sånt vet man ju aldrig i förväg!
Sitter och tänker på rätt så mycket just nu
på hur många stenar man kan kasta i ett glashus innan det kraschar?
på att mitt hår borde vara lite lite fluffigare, som jag hade förr
på om vi ska fara bort ikväll eller inte
på att jag kanske är rätt så pinsam ändå?
på att jag är skithungrig
på att jag inte hittar min tandborste
på att det inte finns en enda människa som funkar normalt, alla är störda på ett eller annat sätt!
på att jag saknar alex schulman
på att du är jättefräsch
på att du är bäst och att det är så sjukt dethär egentligen. det borde vara helt tvärtom
på att mamma borde komma hem snart
och lite sånt.

ska kanske laga till något ätbart nu! eller baka? i dont know kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0