nej

Sitter och funderar på en massa saker.. bryr jag mig om någonting egentligen? och om jag gör det, är det nått som inte går över på 10 minuter eller en vecka eller så? jag vet inte. Det är helt sjukt mycket som jag inte vet. Jag hatar att säga vad jag vill eller tycker om endel saker för ibland så ändrar jag åsikt direkt, jag kan aldrig bestämma mig helt och hållet. Det är därför jag gör som jag gör, det är därför jag tror att jag kan äta kakan och ha den kvar eller vad man nu säger. för jag vet inte enns vad kakan är? om man inte vet vad man vill ha hur ska man då få det? jag förstör ju allt hela jävla tiden. Det är ingen bra dag för mig. Jag vågar inte ringa dig heller.. tänk om vi inte har något att prata om längre? Nej. så får det inte bli.
ska på yoga nu, och hälsa på forre ett tag på frasses. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0