JAG TRIVDES BÄTTRE I DINA ÖGON!!!!!!!!!!!!

ja det är trist att vara den som sitter kvar här ännu.

Sitter på skolan alldeles ensam.. pappa skjutsade mig väldigt tidigt.. ingen har kommit än! var till och med tvungen att tända lyset då jag kom. Sitter och lyssar på lars, ska snart gå över till gigi elller nått så jag vaknar till lite! Känns som att det kommer bli en jobbig dag, är jättetrött och sockarna halkar alltid ner i dom här skorna.. och det är ju jobbigt. Sen har vi ju gympa nu också och det är faktiskt väldigt jobbigt. sen fysse och matte, och det säger ju sig sjävl.

you got youre passion, you got youre pride
but dont you know that only fools a satisfied

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0