hemma igen!

Jag känner mig som en avslagen cola... kan inte förklara varför men det läter rätt så jag säger så.  Det är lika bra att släppa det där, för som jag och sara kom fram till igår! egentligen, innerst inne, så bryr jag mig inte! jag bryr mig för att ha någonting att bry mig om.. för jag funkar så! jag har alltid brytt mig om någon och alltid haft någon där. Kanske skulle va bra om jag inte hade det? jag vet inte. tiden får gå och så ser vi hur allt det här slutar!
Jag har två i-lands problem också..
1 Vi ska beställa från asos och jag har inga pengar och inget kort som funkar att betala med! fast det är väl inget problem kanske, eftersom jag inte har några pengar att betala med...
2 Antingen ser jag bonde söker fru eller room service då dom gör om i alex(<3<3<3<3) rum??????????? det är som en fullspäckad lördagkväll med alla bra program på samma tid, känner hatet mot livet.
får se hur jag löser detta!
 
__
DU SA JAG VET VAD DU VILL
JAG SA JAG VET VAD DU TRO
JAG TROR, BARA VÄNTA LITE TILL
SÅ FÅR DU SE VAD JAG TROR
DU VET VART JAG BOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0