heeeehehehe

Det känns som att helgen är över före den enns hann börja! I fredags myste vi hos eve och såg midsommar, det blev nästan ingen sömn heller på gund av v.o... Lördagen började i alla fall jättebra och slutade på samma sätt! riktigt skönt. Jag jobbade på julgalan, serverade och plockade undan då allt var klart! det blev en lång kväll för mig och linn, 14 timmar ungefär! Men det var det värt. Kommer troligen jobba hela helgen i umeå då dom är där!
Vet inte riktigt vad jag ska säga, det känns lite som att allt flyter på utan att jag hänger med. Det är mycket just nu, hinner knappt tänka! Det ger inget att jag enns försöker för jag kommer inte fram till något ändå. Sen ska det vara mörkt och äckligt väder också. tack :):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0