faller-----------faller..................FALLER

sara klara far ikväll, det kommer kännas lite tomt.
Har fått en ny äckligt snygg mobil som är skitbra och jätte inne!! hehe tjänade dessutom 1300 på det!! det är en lycklig dag för mig alltså! good2know, för ikväll är det ju en stor kväll, roberto cavalli kollektionen släpps och jag ska ha en klänning! en nyårsklänning som kommer vara snyggast av alla. YES
msn är paj. har fått små panikattaker under eftermiddagen för mobilen krånglade och jag kunde inte få tag på någon.. tänk att man ska känna sig så himla handikappad för en sån grej.. har nyss varit och dansat och är helt slut, ska pressa med c vitamin så jag inte blir sjuk till på lördag! då är jag död. dead.
jag vet att det var något mer jag ville ha sagt men jag får inte fram det! fast det var nog inget livsviktigt så jag låter det vara. jag dödar den som köper den svartvita klänningen i storlek 34 förresten.
KYSS


förlåt. jag är dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0