två steg

Sitter och lyssnar på gamla håkke favoriter, det enda jag har på datorn för närvarade och dom där akon låtarna som elinda var tvungen att skicka... Ska snart på stan med malin och äta vårrullar i parken, endå fint :) var mer peppad nyss, men jag hoppas det går till sig! blir alltid glad med henne, välrdens finaste. Sitter och försöker vara psykologisk, försöker fundera ut varför jag beter mig som jag gör och vad jag ska göra åt det. Går rätt så bra konstigt nog. Men det går bäst då jag är med sara, då är jag som smartast, eller det är så jag visar det som mest i alla fall! Ibland kan hon irritera mig så sjukt mycket! men hon är min handra halva :) 
Allt är avklarat men jag har inte hunnit känna av det så mycket än! känner någon sorts stress över något men jag vet inte vad det är. Har fastnat nu igen känns det som, eller så är det att jag aldrig kommit såhär långt förr och har svårt att se frammåt. fy så sjukt det känns...... . . . ............. ......................
bajs
Har inte sagt någonting om umeå helgen! men den var rolig i alla fall, med små undantag.
thats right
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0