SUGAR

16.16
sitter och ser på will&grace, det är lite gulligt... jag vill spela the sims hur mycket som helst men det funkar inte på datorn=( är riktigt rastlös och det är det värsta jag vet. Det var en ganska dryg dag på skolan, känns skönt att ha kommit hem, men lite jobbigt att det första jag gör är att sätta mig vid datorn.
Väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan fara på stan och köpa allt som jag behöver, mjukis kläder för det är det enda jag vill ha på mig på skolan, fattar inte hur folk orkar klä upp sig då,,, nån ansiktscreme för jag håller på att flagna sönder och lite annat också, har skrivit en liten lista... Jag måste verkligen fixa ett jobb, jag tror inte det blir något frasses! orkar inte ta tag i det ordentligt heller, har ingen motivation. Men jag behöver pengarna så jag är kanske tvungen att anstränga mig lite grann.
16.33
jag är jättehungrig :( sitter och fantiserar om pizza.. det skulle vara så sjuk gott
haha alltså vi satt och pratade om sommaren idag, och mina förväntningar är skyhöga;-D skulle vara så himla skönt att komma härifrån ett tag. TURKIET och GÖTEBORG(LYSEKIL) + stadsfesten, pdol och lite boviken :) wiho.
Imorgon blir det fika med malin i alla fall :) ganska sweet tycker jag. Sen på torsdag ska vi ju till piteå med klassen och sen kanske grilla innan petri ska till frankrike :) ? så det är egentligen inte så himla mycket kvar till helgen!
Ska ringa J ikväll för då somnar jag glad :) och nu ska jag strula med johnny depp. KYSs
19.14
pratade just med forre :) snyggt alltihopa !
ser vänner men jag känner mig stressad på något sätt, ska ut till elljusspåret klockan 8 sen se en film på 3an=) fint. Men jag har ont i magen för någonting, och jag kan inte sätta fingret på vad det är;/ och då är det mycket värre, för då kan jag inte bara sluta tänka på det. Var ute i skogen med dolly och mamma igår, en långpromenad. Hon var jättesöt! berättade om då hon och pappa flyttade ihop osv! Det är skönt att bara kunna ränsa tankarna, springa bort det onda i magen. Pappa var förresten sjuk, så jag får vänta med shoppingrundan tills imorgon..image4
Amadores, från bussfönstret! helt sött

ska fortsätta se vänner nu tror jag, om jag inte far ut lite tidigare. haha alltså jag har världens konstigaste känsla i magen! Ska försöka skriva här varje dag tror jag :) ändå lite roligt. KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0