såå

Haha tog bort min apberget nyss ! Var bara så trött på allt. alltid samma jävla vardag! ingen förändring som varar i längden ! Jag vet inte vad jag ska säga :( var i alla fall med NNNNN i helgen, allt kändes väl bra och så, var hos honom hela dagen och såg film osv medans han fixade datorn, åt mat och tårta och sånt. Skön dag! men jag vet inte hur han tänker, om han bryr sig överhuvudtaget, han är så jävla svår att läsa av. Nu känns det SKIT alltså jag vet inte om det beror på mina sjuka humörsvängningar eller att verkligheten är såhär äcklig. Blir bara så himla less på att aldrig komma ifrån dethär! helt sjukt att man kan fastna så för någon att man inte bryr sig om att han beter sig som en stor jävla idiot ! Det blir alltid såhär! alltid och vad jag än säger och hur jag än tänker så slutar det alltid på samma sätt! jag hatar det. och jag har ingen aning hur jag ska komma ifrån det. Borde kanske träffa någon fin och bra kille för en gångs skull.

En väldigt händelserik helg i varje fall ! På FREDAGEN tog jag det lugnt med Elin, maxade till maxi på moppeN, köpte jordisar, vinisar och såg på bert, ganska sweet! Sen ringde Denise och frågade om jag ville komma& bubbla och det kändes rätt så fint<3 LÖRDAGEN började med en vidrig joggingtur runt stan, denne peppade mig men jag blev bara sur.. har verkligen ingen kondition. Sen hem, gjorde mig iordning och for till alhem och grillade. Rikigt skönt faktiskt :D gungade med elinda i lekis och drack lite vin! skithärligt väder och fin stämning. Sen for jag elinda och roman till Samuel ! men elände och rimi var tvungna att fara rätt så snabbt för dom hade tagit herr och fru larssons bil utan lov så det blev bara jag kvar. Satt och pratade och hade det allmänt trevligt=) han är riktigt trevlig faktiskt, fick sällskap då jag skulle till stan, det var råmysigt ute ! jaja resten har jag ingen lust att tänka på faktiskt. SÖNDAGEN funkade fint! fick en ring, funderar på att smälta ner den och göra nått halsband,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, alltså bajs. Gick elljusspåret med mamma :) väldigt skönt ! ska gå nu strax igen tror jag. Men jag har ju den där jäkla uppsatsen att skriva också, som alla andra verkar vara klara med utom evelina.. men nu har vi i alla fall alla kanalerna :) kyss på det du, roligt att jag inte enns kollar på tv längre......
men vadå

snart är det sommar ! har väldigt höga förväntningar, det kanske inte är så bra! men jaghar en känsla av att jag inte kommer bli besviken :D ska jobba som en galning och köpa så hima mycket saker att jag inte skulle kunna bli ledsen även om jag försökte, yey
Har inte så himla mycket mer att säga för tillfället, ska försöka att börja på uppsatsen ikväll, men jag tror inte det kommer bli av. Elinda ska göra ett steg för steg program till mig och jag hoppas så himla mycket på att det funkar!
Forma ringde nyss, endå fint om vi skulle backa tre år och fixa eurovision :) det skulle va fint. saknar malin
jaja ska fara nu, mamma väntar

image2
kärlek^

KYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0