Regn2

20.54
En riktigt skön dag i piteå! Det bästa var att jag och simon vann klätterlampvägg tävlingen :D
_
alltså jag hann inte skriva igår för jorun skulle skriva ett arbete om farmor!
sitter på teknikutvecklingen nuoch lyssnar på världens sjukaste musik, om jag inte vad sinnessjuk före så blir jag garanterat det nu................är alldeles ensam med sture vid ett bord. mjau
IGÅR:
Jag och elinda gick iaf till stan och solade, jättehärligt trots att det regnade=) sen tog jag med mig Dolly upp i skogen och sprag elljusspåret,,,mamma ville inte att jag skulle fara själv för det kan vara psykpatienter på rymmen där uppe.. jättehärligt ;D blev lite blött om fötterna men det var mycket härligare att springa då det var fuktigt i luften. Sen såg jag eurovision song contest semifinalen och duschade osv. Somnade där vid 12. Skön dag! var på rätt så bra humör, så jag passade på att fjäska lite så vi skulle få någon dricka på lördag :) fytusan vad jag längtar 
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0