regn

15.04
sitter och äter en salami macka och ser sabrina ttonårshäxan
20.10
JÄVLA SKIT. hade skrivit väldens längsta inlägg men nu försvann allt.
orkar inte ta om det igen, har i alla fall fått ur mig lite tankar.
Det känns som att det jag skrivit ner raderas från mitt huvud och det blir litelite lättare.
riktigt skönt. det är inte lika intensivt som för en timme sedan
vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har lust att äta något men det ska jag inte.
vill göra något för att få stenen i magen att försvinna men just nu sitter den fast
jag blir såhär då jag inte fått i mig socker och sömn
fick en liten minneslucka nyss
ska göra någonting annat men jag vill helt seriöst bara sättamig och gråta
värdare än att göra en ny apberget i alla fall
godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0