hello kitty

13.51
var på vårmässan nyss, 2år sedan jag köpte min mobil, ganska sweet.
Köpte langos, remmar, och en hello kitty ballong som flyger
jag längtar tills jag får äta gasen, jag tar kanske med den ikväll
ska i alla fall inte festa känner mig verkligen inte så kry, måste snyta mig hela tiden
allt kom bara så plötsligt, plopp så var jag sjuk. och jag brukar nästan aldrig bli det

Hade tänkt se min favvofilm strax "Pojkarna i mitt liv" såg den senast med elin i sjuan tror jag
satt och grät och allt, skitfin! men jag är lite rädd för att jag inte ska tycka att den är lika bra som jag minns den
är lite pirrigt
Det kommer bli ganska seriöst ikväll^^ ska göra listor och skriva upp hur många poäng vi ger de olika bidragen sen ville elin ha svenska flaggor(sånna där små som man har på tårtor, och sjunga svenska nationalsången före) men då tyckte jag att det gick lite för långt. Blir mys i alla fall, lite back to 7an.
Jag vill jättegärna göra en ny apberget nu :( men jag kommer inte på något värdigt namn. Det är faktiskt riktigt svårt, och lite pinsamt att jag bryr mig såhär mycket. Men vadå
har fått tillbaka mina kläder nu
och på måndag har pappa lovat att jag ska få mer
Måste förresten fixa lite ny musik, det blir alltid samma låtar och jag börjar bli lite sinnessjuk, ska kankse gå ut pe en lite promme nu, men jag mår inte speciellt bra så det kanske inte är en så bra ide. Vaknade 9 idag(U)
Nästa helg blir det klassfest<3? 6d eller 9d, vet intevad vi sa, men vi måste i alla fall fixa det. jag blir lite småkär
image5
love
Är rastlös och trött. Vet inte hur jag ska fixa det. ska gå från datorn nu i alla fall tror jag
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0