bajskorv

10.22
vill slita av mig håret, hör inte enns min egen musik nu.
Varken stina eller sara är här idag, jag borde kanske stannat hemma jag med, har fått lite ont i halsen, och jag skyller allt på sara som hostade slem på mig igår, hon borde sitta i karantän tills hon blir frisk :(
men det var roligt att prata med henne, jag får alltid ut mina tankar i rätt ordning då jag är med henne. Allt låter som så bra. Det enda jag vill är att han ska vilja ha mig, och när han börjar släppa taget så får jag panik. Det är därför jag alltid ringer efter ett tag-.sen då jag varit med honom, och vet att det är så enkelt, att bara ringa sen ses vi, då bryr jag mig inte längre, så håller det på och har hållit på ett bra tag nu.
det är så jag funkar, men jag måste börja tänka på ett annat sätt.
Kommer få hörselskador, sitter och lyssnar på dyer maker låten på högsta volym bara för att inte ta självmord av de där vidriga låtarna som dom andra lyssnar på.
ibland känner jag bara hatet!!!!!!!!!!!!!!!!1
efter skolan ska jag och elinda sola! sen ska jag kankse gå ut en promme.
har lovat att vara med elin och vi skulle kanske vara med jens och dom?
inte något bestämt i alla fall.
Vet inte rirkigt vad jag ska skriva, men jag har inget bättre för mig just nu...
19.22
sitter och väntar på forre nu, vi ska se film :) och köpa karra + malin
håller på att få en blåsa i läppen känns det som, eller så har jag bitit mig..
är jättepeppad på imorgon :( ringde tillochmed sasse idag...........................
jaja, en ganska trevlig dag hittils, solade med elinda och nu känner jag mig
som världens äckligasteMENMEN jag saknar apberget litegrann just nu !
men jag måste komma på ett bra namn först och det är faktiskt riktigt svårt
sara har ju som sagt smittat mig och jag är som en snorboll..
har som inget bättre för mig
därför skriver jag bara en massa onödiga saker..
vill ha frulle..
kyss på allt. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0