yes

Hade planerat en lugn kväll igår. Skulle se Skruva den som Beckham,  läsa några sidor HP med en kopp té och sedan sova där vid tolv. Det slutade med att jag somnade klockan 5 helt skräckslagen. Efter Beckhamfilmen så ringde Jessica ett antal gånger och var ganska söt och full, hade velat spela in henne så hon fick höra senare idag. Jens ringde en gång också och jag misstänker att han var på samma nivå som Jessica när det gällde drickandet. Dom var väldigt söta båda två i alla fall! Efter telefonpratandet så började det en film på 4an som jag alltid velat se men inte fattat vad den handlat om eller så.
My little eye. Som förövrigt är världens äckligaste och meningslösaste film, en blandning mellan Hostel och Big brother. Sjukt vidrig. Det var knappt att jag vågade borsta tänderna efter det. Sedan då jag lagt mig för att sova så öppnade jag ögonen var femte sekund för att försäkra mig om att det inte stod någon med en yxa eller plastpåse för att mörda mig. Tillslut somnade jag av ren ilska. Belv så jävla arg och tänkte att det inte spelade någon roll om det var någon som tänkte mörda mig, bara jag fick sova lite först.

Elinda väckte mig vid 12. Nu sitter jag här nyduschad och är rikrigt sugen på att se Notting Hill. yey


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tänkte förgylla din dag jonna genom att kommentera ditt inlägg. Vi ses vid målsnöret, jag kommer stå där och vänta på dig!

2007-06-16 @ 16:36:45
URL: http://kissandtell.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0