Tuffa tider

Jag känner mig ovanligt datanördig idag. Det går liksom inte att slita sig.
Sitter och lyssnar på liveinspelningar av finfina GT låtar, sommarkänslan finns där! Regnet har börjat komma igång påriktigt därute och mamma kom nyss in genom dörren. Blev dyngsur då jag cyklade hem från körskolan, kände hånskratten från bilarna.
Förresten har jag bytt ut min döende siemenstelefon mot en 3310 liknande tegelsten. Den låg och skräpade i mammas och pappas rum så jag tog den. Den är rätt så söt och funkar fint. Men framförallt så har jag inte laddat den på flera dagar! det du.
ÄNTILIGEN luktar det mat hemma. höjdpunkten på dagen

Peppa på torsdag!!!! kyss
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0