spya

Jag mår inte bra någonstans och orkar inte bry mig om någonting.
Följde pappa till ica och gjorde ett desperat försök att dränka mina sorger i fruktsocker. Det fungerade inte. Känner mig jättetaskig utan att jag egentligen gör något speciellt dumt. Jag sänder bara ut arga vibbar.. haha så töntig jag är. Fick inte sova ut imorrse heller! Min chef eller vad man nu ska kallada det ville att jag skulle komma till hennes kontor så vi kunde prata igenom mina tre arbetsveckor, som förövrigt börjar på måndag. Det gick väldigt bra och jag kommer troligen få jobb som vikarie på hemtjänsten då jag fyllt 18. Sedan for jag till Rebban och umgicks med henne och Andrea några timmar, sen for jag hem och åt grillat.
Nu sitter jag här i alla fall och världen känns dom spya blandat med blod och snor.
Idag är en sån dag då jag tycker riktigt synd om mig själv.

elinda JL säger:

haha vad fult

elinda JL säger:

båda sandra och hanna fyller år i dec

elinda JL säger:

och jag

JONNA säger:

haha tänka sig

elinda JL säger:

hahah riktigt töntigt

elinda JL säger:

men endå mysko

elinda JL säger:

för det är väldigt ovanligt att fylla i december


Kolla så gullig hon är. Det hade jag i alla fall tyckt en vanlig dag.

P.s. Jag tar dig i alla lägen Elin! försök inte enns, TACK OCH HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0