söndag, men egentligen lördag

En snygg midsommar!! Riktigt händelserik och skadorna var många,haha. Jobbade som sagt hela dagen, ganska härlig dag! Allan bjöd på kakor och solen sken som den aldrig skinit förr. Sedan for ajg hem och där väntade tårta och farmor. Det blev en snabbdusch, lockning av hår, tårtätande och sminkning, sen var jag ready to go. Kom till Elinda sist av alla, men jag fick mat så det var ju luuuugnt. PARTY, party och det var ju ganska trevligt. Några töntiga killar invaderade gården där ett tag men dom blev bortjagade av elins storebror och hans (fräscha)ungar. Elinda föll till golvet där vid 23 och kom aldrig upp, Jocke kom dit så det var lugnt. Jag och Elin forstatte mot Alhem, men blev avbrutna på vägen av ett par knarkare i slagsmål, vi ringde polisen och blev lite smått förhörda om situationen. Dagens goda gärning! Alhem var inget annat än en besvikelse, så jag och Elin fixade det där med lite vin. Plockade 7 sorters blommor och cyklade till Jens där vid två skulle jag tro. Myste och sånt sen sov ajg som en stock.

image46

Idag var jag med Rebban och åt skrov på frasses, sjukt jävla skönt i solen. Det spelade ingen roll att vi såg ut som uteliggare där på parkeringen. Jens och Emil kom och hälsade på ett tag, sedan somnade jag på älvsbacka.
Kom nyss hem och ska kankse till sara och bada, har inte bestämt mig än. SENSÅ är det eurotrip, det är ju ganska sweet. Jobb imorgon, men det är det fan värt :) jag gillar läget. nu ska jorun spela the sims, KYSS
jag hatar alla som ska festa idag. dö äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0