skadad

Just idag är Elinda så jävla irriterande. Är riktigt glad att jag slipper umgås med henne under kvällen!!!!!! TUSEN TACK, verkligen.
Har ont i hela kroppen, tog några alvedon nyss men dom är så värdelösa att man borde få betalt för att ta dom. Kom hem vid 6 eller 7 idag. var på bio osv. men jag orkar inte ta det nu.
Jag är så jävla less!!! så sjukt jävla less på att känna såhär. Jag trodde det skulle sluta, att man skulle kunna ersätta det på något vis men det går inte!!!! Jag vet inte, det kommer troligen att avta mer om mer med tiden, jag är bara så dum som trott att det bara skulle säga poff. Just nu känns det som att inget spelar någon roll
är riktigt opeppad
ska stanna hemma och sova ikväll

image50
elindas kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0