Seven nation army och Chardonnay

http://www.youtube.com/watch?v=buIkPVqys1U 


Min mage låter som en symfoniorkester. Niclas for just, vi åt nudlar. Ska äta glass med jordgubbar nu och tjata på mamma om att jag ska få fara till turkiet en vecka.

Igår åt vi skitgod mat hos Rebban kyckling, ris, sås och champinjoner. Allt var jättemysigt och musiken var toppen. Sedan for vi till garaget och bjöd in några luleåbor, efter der bar det av till Omids 18års fest. Satt i trappen jävligt länge och försökte få tag på Jens, till slut gick det och jag det enda jag minns av samtalet är att jag nog skämde ut mig lite. Blev inbjuden till Ludwig på Midsommar! samma som förra året och vi måste ju nästan fara dit, baraför att. Han försökte strula med mig som vanligt. Det var ganska jobbigt. Sedan satte jag mig i trapphuset igen, vet verkligen inte hur länge jag satt där, men det känndes som 17 månader. Det var mest för att jag hade låst ihop min cykel med Elindas och jag ville vara taskig och hålla henne kvar. Efter ett tag hittade dom mig och vi for till Max och Jocke bjöd på pommes, smältost och en halv hamburgare. Satt bara och stirrade ut i luften och drack upp vinet. Vet inte riktigt hur jag tänkte, men jag ringde i alla fall Niclas. Satt först och pratade och skrek åt honom vid pingsstkyrkan, och han skrek åt mig och egentligen var det rätt så pinsamt. Hans kompisar kom dit och jag var ganska otrevlig. Men han stannade och det slutade som vanligt. Fast det var riktigt skönt. Två gånger.
Fyfan för mig.

Här är en liten lista som jag skrivit, bara lite små faktasaker som jag kanske borde tänka på:
Jag tycker om Jens
Jag tycker om Niclas
Jens är världens snällaste
Niclas är världens snällaste ibland, annars är han taskig
Jens är en fin kille
Niclas är oftast inte en fin kille
Jens har aldrig sårat mig
Niclas har sårat mig en miljon gånger
Jag litar på Jens
Jag litar inte på Niclas
Det pirrar lite i magen då jag är med Jens
Det pirrar mycket i magen då jag är med Niclas
Jag trivs med Jens
Jag trivs med Niclas
Jag känner inte Jens så bra
Jag känner Niclas ganska väl
Jag kan skratta med Jens
Jag kan skratta med Niclas
Med Jens kan jag se någontig ganska stabilt
Med niclas vet jag att det aldrig kommer kunna bli stabilt
Jag har inga minnen med Jens
Jag har massa minnen men Niclas
Om Jens varit hemma igår hade jag varit med honom
Om Jens varit hemma igår hade jag inte ringt Niclas
Jag skämms inte över Jens
Jag skämms över Niclas
Jag har kontroll över mig själv då jag är med Jens
Jag litar inte på mig själv när jag är med Niclas
Jag kan prata med Jens ganska länge om seriösa saker
Jag kan inte prata med Niclas speciellt länge om seriösa saker
Jag är glad när jag är med Jens
Jag är världens lyckligaste då jag är med Niclas
Jens skulle nog inte göra mig ledsen
Niclas skulle inte tveka
Jag är inte kär i Jens
Jag vet inte om jag är kär i Niclas

Imorgon börjar jag jobba. Ska fara på ica idag och köpa färdigmat. Det blir att jobba på midsommar men jag får en ganska bra lön då iaf! sen blir det fest och alla kan kyssa mig.
Jag vet verkligen inte hur jag ska få ihop dethär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0