Pappa

Pappa har semester nu och mamma jobbar, och jag håller på att sväla ihjäl. Pappa kan inte laga en ordentlig måltid så antingen måste jag fara iväg till stan för att bli mätt eller så kan jag leva på fil och flingor tills middagen. Det är inte så att kylskåpet har något att komma med så att jag skulle kunna laga till något själv heller. Det är som ett svart hål. Vill inte enns öppna kylskåpsdörren för det gör mig ganska deprimerad. Pappa sa att jag kunde skriva en handlingslista eller nått så jag inte svälter ihjäl de närmaste veckorna men jag blev bara sur. Som en liten hämd tog jag pappas kaffe nyss, men jag tror han märkte det och jag tror inte han blev speciellt sur. Det kanske inte enns var hans........................

Idag måste jag på det dära syntestet så jag får lämplighetsintyget så att jag kan få börja köra. Fast egentligen så hade vi ju redan kunnat börja köra, för jag vet att jag har felfri syn.. men pappa ville inte det. Nu ska jag antingen gå till ica eller tjäna pengar. Vi ser, kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0