one step forward and two steps back

Vaknade just, det är så himla skönt att vara ensam hemma på morgonen helt tyst och lugnt=) sitter och dricker te och lyssnart på youtube, jorun har raderat ALLT som inte var hennes och hon kan dö. Nog för att jag inte hade så mycket musik att komma med men.. Filmen var fin i alla fall, jag överväger till och med att ranka den bättre än ettan och det är stort. håller på och tänker efter om jag verkligen vill dricka idag.......... orkar helt ärligt inte, men nu när vi kan vara hos elinda och allt. Senså blir det ju imorgon också. blä, kan alla bara sluta peppa. SOL i varje fall :)
skulle nästan kunna vänja mig vid dethär<3 skulle va skönt att sätta sig i parken efter skolan och dricka lite kaffe! ska fråga sara tror jag.
Nu vill jag förresten veta om jag fått sommarjobb eller inte :( men jag har en svag känsla av att jag kommer bli utan, min vanliga otur. Sitter och läser alex schulmans blogg, för forre har berättat att den tydligen ska vara riktigt rolig. haha det enda jag fastnar för är hur man orkar skriva 35000 inlägg per dag, och ett i badkaret.
ska börja göra mig iordning för skolan nu, får betyg i bildkursen och kankske tillbaka matteproven :)
KYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0