mums

Nu har sommaren börjat visa sig påriktigt! igår var jag ute hela dagen med sara, rikrigt skönt ! och idag var jag ute och solade med elin, brände mig lite men det var fruktansvärt skönt=) igår var förresten skellefteå det varmaste stället i europa!!! roligt. Det var nästan outhärdligt, vi är inte vana vid sådan värme. Jag tror att överdoserna av glass var ganska vanligt. MEN jag klagar inte!
Måste bara säga att jag inte fattar vad det är jag sysslar med, jag har backat alla jävla steg jag någonsin gått och ligger fan på botten nu. Det gickbara så fort! plötsligt stod jag där jag lovat mig själv och alla andra att jag aldrig skulle sätta min fot igen. Som en äcklig ond cirkel, för jag mår ju bara dåligt av att göra såhär.
Fick sommarjobb på Hemtjänsten -prästbordet! samma ställe som förra året och jag klagar faktiskt inte, thea är inte snål med jordgubbarna..
Mina fötter är smutsiga.
Skolavslutning imorgon :) yey
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0