HAT

image49
MAT, kolla så kort håret var. Nu ser jag ut osm Rapunzel, det är faktiskt rikrigt fint.

Sitter hemma just nu och har någon sorts rast. Ska till Gunnar och Gertrud klockan halv 11 och dela ut lunch sen slutar jag för dagen. Känner mig så trött och slut att jag var tvungen att sluta några timmar tidigare. Tänkte ta igen det på helg eller kvällstid så jag tjärnar ännu lite till. Är sur just nu. Tänker inte berätta varför, för jag har börjat bli en ganska paranoid människa. Om jag ska ge någon sorts ledtråd så säger jag cirkus. Sara fattar i alla fall. Men jag har som inget riktigt behov av att någon ska förstå vad jag sitter och skriver om. Ikväll ska jag på bio. Jag och Jens ska se Hostel 2 och jag ska ha med mig en hink som jag kan spy i. Nemen jag tror att den är ganska bra, för Sara ringde helt lycklig efter hon sett den och sa att det nästan var en pirates upplevelse. Har en FET finne på hakan. Den är liksom självlysande och faktiskt väldigt faschinerande. Brukar klämma på den allt vad jag kan för att se om det kommer ut någon klegg, men jag har misslyckats varje gång. och efter varje mosning så gör det ännu lite ondare.
Det finns en kille som jobbar med jordgubbar på ica. Jag har aldrig sett honom förrän för någon vecka sedan då han börjat jobba där. Men varje gång jag går förbi så hälsar han som att vi var barnsdomsvänner. Jag blir ganska förvirrad av detta, antingen så har jag träffat honom någonstans och totalt glömt bort det, eller så är han bara överdrivet och ganska sjukt social. Elinda säger att det är det sistnämnda men jag har svårt att tro att folk beter sig så. Och varje gång han gör sådär så får jag en finssattack. Jag vet inte varför men jag håller bara på att skratta ihjäl mig. Kanske för att det känns så konstigt.
Gruvar mig för att cykla ut i regnet. Vill sova en stund sen. Men jag måste äta lunch, springa, duscha, se på tv,  träffa turken och fara till solbacken, äta middag, sminka mig, klä mig, se lite mer tv och gå på bio sen sova i 17 timmar, det var riktigt längesedan jag fick sova ut ordentligt. Blir bara riktigt deppad av vädret. Om det ser ut såhär imorgon och på Lördag kommer slå någon. 
Köpte förresten världens gulligaste grej igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0