EVEN THE BEST FALL DOWN SOMETIMES

Jag har fastnat igen. Kommer mig inte loss.
Ska ringa Rebecka eller Elinda snart och se när vi ska ge oss av till Ainas. Fast jag vet att jag egentligen borde börja tjäna ihop lite pengar till den där bikiniöverdelen så sitter jag bara här, utan att jag egentligen vill. Om jag inte har sagt det tidigare så kom jag och forre för någon dag sedan fram till meningen med livet, vad som händer då man dör och varför rymden aldrig tar slut. Jävligt sannorlikt också! det förvånade mig lite att ingen kom ner och raderade våra minnen så att vi inte skulle kunna sprida ut våran teori tilll resten av världen. Kollade just på forres blogg förresten, riktigt färgsprakande och välskriven! det är nästan så att jag blev lite avundsjuk. Jag funderar på att tävla med henne i smyg om vems blogg som är bäst (i alla kategorier). Och eftersom hon inte vet om att hon tävlar så kommer jag glänsa. Yeeeees! nu ska jag gå påriktigt.
And I think to myself, WHAT A WONDERFUL WORLD   

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0