dan före dopparedan

And I'm talking to myself at night
Because I can't forget
Back and forth through my mind
Behind a cigarette
And the message coming from my eyes
Says leave it alone

image45

En normal dag på jobbet, förutom att jag höll på att svimma några gånger. Sedan fixade jag allt och köpte kläder morgondagen till ära. Min mage är sprängfärdig. Allt började hos Vanja (en vårdtagare). Till lunch hade jag gjort en trevlig liten sallad och kände mig så himla vacker. Tiden flöt på ganska bra och efter en tvåtimmars promenad blev vi bjudna på kaffe och kakor. Det var då det sprack. Jag tänkte att en lite kaka inte skulle spela någon roll, den var ju inte enns stor. Men efter den kakan förlorade jag kontrollen, jag blev ett kakmonster helt enkelt. Det slutade inte då jag kom hem heller. Nu sitter jag här och känner mig misslyckad. Fick just ner en halv gräddtårta. 
ska se tv nu, och pröva min midsommar outfit en gång till. tack och hej.
och SKÅL och välkommen ifall jag inte hinner skriva imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0