Bonjour

image43

Hej välden. Är universums
rastlösaste människa. Ännu
en bra dag på jobbet, jag börjar 
verkligen trivas! Det enda jag ogillar
är att måsta vara så social hela tiden
och att ibland kan det finnas jättelite att
göra och då måste man sitta vid apbegret,
läsa 7 år gamla tidningar eller lådsas sova. 
senså fixade jag ledigt på FestivalFredagen och
ska istället jobba nu på Söndag med monsterlön,
om man jämför med den nuvarande timlönen. Är inte
så trött som jag skulle ha gissat, men det kommer nog
senare, då jag minst anar det. Yes. Anledningen till det anta
-gandet är att jag inte sovit inatt, cyklade bara hem och åt frulle
med mamma vid 5 eller 6 och begav mig till jobbet i väntan på nya
uppdrag. Jag dreglade på Jens kudde, märkte att det blivit en liten pöl
av spott. Hur som helst var det ganska mysigt, inte bara att dregla utan att
vara där överhuvudtaget. Idag ska jag vara med Sara tror jag, det är i alla fall
sagt så. Måste ta mig tid att sova också, annars vet jag inte hur dethär kommer
att sluta. Jag blir så jävla less på mamma förresten, och pappa med för den delen.

Tack och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0