bAjS

Jag är så jävla förbannad. Har ingen aning om hur jag lyckats få för mig att mamma kan färga hår, men den tanken fanns i mitt huvud, helt jävla oförklarligt. Nu sitter jag här och väntar på att få skölja ur blekningen och se då halva mitt hår är knallvitt och troligen några kala fläckar här och där. På toppen av allt dethär vet jag att om ca 10 minuter kommer ilskan ha lagt sig och sammvetet kommer smygande tillbaka. Sen kommer jag må dåligt för mitt vredesutbrott hela kvällen. Dessutom kliar det...

Igår sprang jag en bit i regnet och sedan bar det av till Sara. Det var jättemysigt faktiskt, drack te, åt mackor och pratade om våra framtida jobb i Norge, yey. Sen hade jag tänkt hinna med lite HP och ringa Jens men jag somnade direkt jag la huvudet på kudden. Jobbet idag gick som på räls, jag börjar få in dethär.

Uppdatering...
mitt hår blev ganska snyggt...............
mamma ska få en kram då hon kommer från ica.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0